Bli medlem i LIF Ski

Endring i politiattestordningen

I følge info på Norges idrettsforbunds hjemmeside 20.4.2018 så oppfordres idrettslagene om å avvente ny søknad om politiattest for personer som tidligere har fremvist attest for idrettslaget.Se mer og utfyllende info her.

Stem på klubben i mitt hjerte 11-24 november 2017

Til alle idrettslag  500 000 kr skal deles ut: Stem på klubben i mitt hjerte 11.-24.november Norges idrettsforbund, i samarbeid med Sparebank 1, Dagbladet og P4, er stolte av å starte årets Klubben i mitt hjerte-kampanje.  Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet,

Snø i skileikanlegget

10.1.2016. Det har blitt produsert kunstig snø i skileikanlegget og i tillegg har det kommet mye naturlig snø. Skileikanlegget kan derfor tas i bruk.

LIF i Borgertoget på 17de mai

LIF deltok i Borgertoget i år, som alle andre år, med mange deltakere. Fanebæreren er Jørn Andre Jørgensen, samt representanter fra fotballgruppa.

2 flotte tennisbaner i Langesund

Tennisgruppa i LIF har 2 flotte tennisbaner.

Fotball

Gressbanen ikke helt klar ennå

Pr. idag 1.4.15 så er ikke gressbanen helt klar til bruk ennå. Den er litt våt og grasset har ikke begynt å bli grønt ennå.

Fotball

Snøen er borte på banen

Etter iherdig innsats fra både sol og varmegrader så er snøen borte på banen.

LIF's hovedsponsor: